פניות הציבור של אי די אל גלובל

מוצרי IDL - ביטוח, פנסיה וחיסכון

מעוניין להצטרף ל IDL ?

אי די אל גלובל מייחסת חשיבות עליונה לשביעות הרצון שלך ומעמיד לרשותך את הצוות המסור של פניות הציבור לטיפול בתלונות.
תלונות שמתקבלות אצלנו הן הזדמנות עבורנו ללמוד, להעמיק את הקשר אתך, לשפר את החוויה שלך בחברה ולתקן ליקויים.

אנו מתחייבים לפעול מתוך ערכים אלה:

הגינות
נטפל בכל פנייה שלך עד תום בהגינות ובאחריות, בהתאם למערכת נהלים ברורה המבטיחה זאת.

פרטיות
כל המידע שלך שמור היטב כשהוא סודי וחסוי, ואנו מתחייבים שלא לחשוף אותו אלא אם התבקשנו אחרת על ידך.

אמינות
הציפיות והצרכים שלך עומדים לנגד עינינו בכל עת, ונמשיך לפעול כדי להעמיד לרשותך מערכת מקצועית, אמינה ויעילה.

שקיפות
אנו מתחייבים לאשר בכתב, בטלפון או ב-SMS את קבלת הפנייה שלך. תשובה מלאה תישלח לאחר בירור מקיף בתוך 21 ימים מקבלת הפנייה.
אם הבירור ידרוש זמן נוסף וחריג, נעדכן אותך על כך.

ערוצי התקשורת עם פניות הציבור:
באתר החברה
בטלפון: 03-3039515
שעות פעילות: 08:00-15:00
בפקס: 03-3039515
במייל : Support@idlglobal.co.il

לשירותך בכל עת,
שירלי מדעי
נציבת פניות הציבור

פניות הציבור של אי די אל גלובל

השאירו את הפרטים שלכם ונציג יחזור אליכם עד 24 שעות

בחר את נושא הפניה:

בקרוב..

בקרוב יעלה אזור אישי ללקוחותינו

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים שלכם ונציג יחזור אליכם בהקדם